Tuesday, June 8, 2010

perjumpaan semula yg xseberapa gempakk ini (part 2)

11.30 : di jalanraya menuju JJ
aku rider-kan Wafang yang gile berat menaiki motosikal-nya yang timing entah hapehape,memcut dengan kelajuan maksimum 2orang,110km/h...
sedang memecut seperti rider CubPrix,wafang perasan kereta Syafik dibelakang sedang mencucuh-cucuh bontot moto wafang,

PERGHHH!

tetiba dye memotong kiteorang,aku bakar2 dye,dan teross memecut laju meninggalkan mereka.
tp dyeorg dpt juge follow-up.
(yelah,kereta)



11.45 : di jj
berjalanjalanjejalan menuju ke TGV cinema.
terjumpa bebudak yang suda berjanji bersama (Pudin,Arol,Jai,Raja,Maer)..
hahha
rindu dol nan korang.huhu
ºberjalanjalan
ºsingah-menyinggah kedai
ºmakan di Food Court

ahhh,malas aku makan,.beli aer n' cinema,dwet poket teross abeh.ikot wafang,arol,jai
ºmaen token
best pulaaakkkkk
haha


1½ 
alamak! jam menunjukkan time to go.
tp dyeorg ber-3 wyg kul 1.45 (Prince Of Persia)

aku bergegas ke tempat kejadian.tetibe terlintas dihati,kat food court lagi niii
perggghh
mmg betoll...masih lagi menikmati claypot.aku pon cakap,
aku : da pukul 1½,cpat la,suda setat!
mereka : oi rilex laa,baru kul 1.20
aku : ha'ah.jam aku awal 10 minit.
mereka : hahaha.
.....dudok
.....berborak
TETIBE Che-Ot call Maer.
angkat.borak.tutop

weh,jom,teman aku gi wayang,amek BOB punya tiket.
....aku n' dye ponn gerak bersama
dapat tiket,budakbudak ponn bergerak memasuki wayang.aku n' Maer menunggu BOB dgn setia
....lambat betoll...


1.45 : ketibaan BOB

dye sampai je,teross beli popcorn Combo! 2,air Coke 3.hahha (pau dia)
akhirnye sempat juge tgk Lagenda Budak Setan.huhu


sedyh woooo...
banyak part yang kiteorang suke!


4.00 : keluar wayang

HAHAHAHa
ade yang aku tengok nanes.
sediih la ini cerita,hampir menangis jugeklah
ºSolat Zuhur (Asar 4.30)
ºjejaan sekejap
º makan kat KentuckyFriedChicken (BOB treat's)!yeeha
ºsembang.makan.ngumpat (astaghfirullahalazim)



4.30 : sedihhh

time to balek!!!!!!!!!
huhuhu
ºbersama Wafang
ºpegy ke sekulah lame

PERGHHH!

kene mara nan Cegu Mimah!

cegu Mimah : Ahh kamu! saya ckp kul 11.30! jam 11.30-11.45 saye tunggu! kamu pegi mane?!
Wafang : Sorry cegu,kiteorang ade hal emergency tadiii
Cegu Mimah : saya dah mls nak bukak pintu makmal lagii.pepandai lah kamu
Wafang : alah cegu....
Cegu Mimah : len kali jelaaaa!

hahhahaha

dol lah kau ni!

aku ckp rilex jeee,jap aagy musty dye bagi punye..
betol ape yang kukatakan.
Kak Aishah (xingat lah)PBSM dtg suruh kiterorg amek majalah kat makmal.
tapi Jai punye xleh amek coz' ade masalah xbayar.

ahh
blah jelaaa


RINDUUU NGAN KOOORANG SEMUAAAA!

No comments:

Post a Comment