Friday, June 4, 2010

adoyai

jam 10 pagi : selepas hantar nenek,atok,serta adek ke KLIA,aku mintaklah kat ibu fon aku.
                     (fon kene rampas psl xcdnt;hutang 300) dye bagi,ingat bagi forever n' ever...
jam 2 petang : balek je from KLIA,dye minx balek fonnye..
                      aku : rilex ah,esok aku pulangkann..
                      ibu : ahh ko,bak sini sekarang...ni sekatan coz xcdnt ary uhh
                      aku : alahhh,aku leh bayar balek lah 300 uh..
                      ibu : ko nak bayar gune ape??? ibu xmao dwet..ibu nak wat sekatan! ko asek 24jam pegang
                               fon!
                              xreti nak dok kat meja bace buku?! Macam xleh idop tanpa fon.
                     aku : biarlah,fon ni dwet aku,tawu lah nak wat camne.PMR ary uh,aku cemerlang walopon ade 
                              fon kat tangan.
                      ibu : bak sini!!!
                      aku : malas nak gado agy,nah. pegang leklok..
selapas peristiwa itu,aku terus kurung diri dalam bilek nenek,bwk sekali laptop n' broadband.

jam 3 petang : aku secara tak sengajanya ter-on bluetooth laptop ni,perasan buetooth masok. 
                      'Am'...aku teringat ni musty kwn aku da dtg..So,dgn segera seperti the flash,aku kuar n'
                      then,btol itu kau Sharom merangkap membe and pomen moto aku..
                      dye cek,ckp xda hal sgt niii...boleh elokk,,,


hahaha

No comments:

Post a Comment