Tuesday, June 8, 2010

perjumpaan semula yg xseberapa gempakk ini (part 1)

sukenyee mao jumpe kauorang sume!

hahaha


9.45 : online lagi, .
wafang:gerak sekarang,kul 10 sampai di berg.
aku:oii, HUJAN-lah ini masa,
*dapat merasakan kau suda pegi washroom,ah! lantak-lah*


10.05 : selamat meninggalkan rumah,dan selamat sampai ke bus-stop dalam kebasahankuyup
*selamat bus WawasanSutera yang baru-ade aircond-chantek uh cepat n' bukan bus keling kapar*
berada didalam bus menuju kedestinasi,Klang.

10.30 : telah tiba di destinasi yang dihajati,
turunnya aku disini,telah terlihat kelibat si EfphyAna,Azeera,n' Adilla yang sedang menunggu Arul n' lelain untuk mengambil bus.
setibanya aku ke berg,
terlihat pule kelibat sang penjemput aku,Wafang! *menaiki Yamah 135LC biase hitam*,
menunjukkan jari tengahnye ke arah aku dengan mate setimnye,sedang menunggu roti canai kosong serta milo ais-nya sampai


wafang : dol,bape lame aku mao tunggu hah?
aku : HUJAN-lah rilex lah.merekamereka ponn belum memulakan perjalanan ke tanah bukit tinggi lagi.
wafang : eh? dari mana kau dapt informasi yang sebegitu?
aku :tadi mereka didepan bus aku,twu-lah
wafang :uh,oke
*bercerita tentang kisah eksiden-nye dgn diriku sambil beliau menikmati sarapan jam 10.45-nya




11.15 : tiba disekolah. niat : mengambil majalah sekolah 2009
wafang : jap,carik cegu Mimah sbentar
............sedang dok menunggu.........


BERVIBRATE,BUNYIKBUNYIK RINGTONE PHONE DYE,tertera nama si Pemanggil :
                            Syafik Syazwan. angkat.berbual.tutop.


wafang : akim,tolon amek Si Syafik kat berg,tunggu dye,otw
aku : kau lah pegi menjemput Si Dia.malas-lah
wafang : tolong-lah,kau ade P, aku ade L...nanti aku belanje.moto aku jangan bwk gilegile laju.
aku : yelayelayelaaa(desperate). setakat 180km/h uh,slow lagii
wafang : ahh kau! nak kene bekas tangan kat pipi sebungkus??
aku : ahaha..ciaou dulu lah




11.00 :menunggu Si Syafik
...lamanye....
....gile lame lah.....
.....pundek!...
.....sabar gilagilaak....
.. ...ARGGGHH!hangin aku tunggu kau ni s**l!...


tetibatiba,


sebuah motokar Kancil peach munjul ketika aku menunggu dgn setia kearah aku,
kete ni gile ke?? nak langgar aku?!
woii
motobike orang-lah woii!
takot-terkejut berookk aku.
sekali dia ber-stop didepan,pintu seat penumpang dibuka...
SiDia yg berbaju merah tersenyum.
hehe
aku : woii!dol-lah kau! lame aku tunggu-menanti kau dengan setia niii
syafik : rilexks laaa..hahaaa
aku: da lah sikit lagi mau hit moto si wafang niii!
syafik : ahaha.bapak aku saje jeee....weh,tolong jap
aku : pe???? (hangin ni)
syafik : tolong serahkan pendrive adata™,n Kingston™ ni kat Ucop form5.aku gerak nan bapakku.meekasih.
aku : yelah....(dalam nada kebengangan) lalu kembali menjumpa wafang disekolah.
-setelah serahkan pendrive kat Ucop,kitorg gerak jam 11.20

No comments:

Post a Comment